Loonheffingen

'Alfa beseft dat loonheffingen gaat over de portemonnee van de werknemer én de werkgever. Dat wil je gewoonweg goed geregeld hebben!'

Je bent een werkgever die aan zijn maatschappelijke verplichtingen wil voldoen. Daar hoort ook de betaling van loonbelasting en sociale premies bij. Tegelijkertijd raken die afdrachten wél jouw portemonnee en die van je medewerker. Daar wil je zorgvuldig mee omgaan. Alfa beseft dat als geen ander. Daarom beoordelen wij of de juiste tarieven en premies worden toegepast, zijn we alert op belasting- of premievoordelen én bewaken we de procedures en termijnen om verzuimboetes te voorkomen. Zo zorgen we ervoor dat jij niet met onnodige werkgeverslasten wordt geconfronteerd en weet jij dat jouw medewerker niets te kort komt. Dat vertrouwen wil je hem graag geven, omdat hij jouw beste kapitaal is.

Dienstverlening voor optimalisatie van loonheffingen

Wij kunnen jou onder andere adviseren bij:

Meer informatie

Neem voor vragen of meer informatie op met een van de collega's van Alfa Salaris en Personeel. Met meer dan 35 vestigingen zijn wij 'Overal dichtbij'.

Tips voor 2022

Is jouw salaris- en personeelsadministratie klaar voor 2022? Alfa Salaris en Personeel informeert je graag over de wijzigingen in de wet- en regelgeving die vanaf 1 januari 2022 op je afkomen. Daarnaast nemen we je graag mee in onze visie op de krappe arbeidsmarkt. We geven je tips hoe je je personeel kunt binden en boeien en hoe je voorkomt dat medewerkers uitvallen. Ook informeren we je over de regelgeving rondom het thuiswerken. Bekijk hier alle video’s met tips of kijk hier hieronder naar onze presentatie met tips op het gebied van ouderschap en loonheffingen.