Banner

Bijeenkomsten Mijn Alfa

14 maart 2023 | Door:  Anco de Munnik

Bij Alfa zijn we onze administratieve processen verder aan het digitaliseren en automatiseren. Een van de veranderingen is de introductie van Mijn Alfa: een online platform voor digitale factuurverwerking. Voor de uitrol van dit nieuwe systeem organiseert Alfa een aantal bijeenkomsten.

Waarom Mijn Alfa?

De wereld om ons heen verandert en wordt steeds digitaler. Als ondernemer heb je actuele cijfers nodig om goed en snel te kunnen anticiperen op veranderende omstandigheden. Om waarde te kunnen blijven creëren voor klanten heeft Alfa een keuze gemaakt om onze administratieve dienstverlening verder te digitaliseren, automatiseren en standaardiseren door gebruik te maken van Mijn Alfa.

Digitaal, overzichtelijk en efficiënt

Als ondernemer wil je niet onnodig veel tijd kwijt zijn aan het verzorgen van je administratie. De ene factuur komt binnen via de post, een andere digitaal en dan heb je ook nog de losse bonnetjes. Heb jij overzicht en weet jij welke factuur al betaald is , en welke nog niet? Je administratie doen en overzicht houden is vaak lastig en tijdrovend. Met behulp van Mijn Alfa kun je eenvoudig digitaal al je facturen verwerken.

Meer informatie en aanmelden

Klik voor meer informatie over Mijn Alfa, de bijeenkomsten en om je aan te melden op onderstaande button.

Wij ontmoeten je graag op een van de bijeenkomsten

Informatie Mijn Alfa en aanmelden bijeenkomsten

Anco de Munnik

Anco de Munnik

Assistent accountant

088 2533080 | ademunnik@alfa.nl


Meer over Anco