Klaas de Vries
Senior klantbeheerder
- 088 2532204
- kdevries@alfa.nl
Als klantbeheer MKB vind ik het prettig om mee te denken en te sparren met ondernemers. Op deze manier kunnen we samen het beste inspelen op de ontwikkelingen binnen de onderneming. Nauw en persoonlijk contact heb ik hoog in het vaandel staan.
Ik vind het familiegevoel binnen Alfa prettig. Dit uit zich doordat via de gecertificeerde aandelen het eigendom in handen is van de medewerkers. Hierdoor is iedereen belangrijk en speelt het sociale aspect een belangrijke rol.
25 januari 2021
Klaver Fietsparkeren is gespecialiseerd in het ontwerpen, installeren en onderhouden van veilige en gebruiksvriendelijke fietsenstallingen.
20 oktober 2020
Als één van de eersten in Nederland heeft Mobile Interaction Company de betaalapp Tikkie in goede doelen acties geïntegreerd om mensen te laten doneren.
3 december 2019
Hij was vijftien jaar boer. Stopte omdat hij graag wat meer mensen om zich heen had. Dat is aardig uitgekomen.
27 september 2018
“Je kunt nooit genoeg vershoudbakjes hebben.” Wij Nederlanders sparen maar wát graag. Zegeltjes, punten, Airmiles: noem maar op. Loyaliteitsprogramma’s heten die spaaracties met een duur woord. Bij SALO – The Loyalty Company weten ze er alles van. Daar worden acties bedacht en uitgevoerd, die klanten naar supermarkten en benzinestations trekken. Yvonne Antvelink: Hét succesproduct zijn de vershoudbakjes van LOCK&LOCK, waarvan SALO zelfs distributeur in de Benelux is.