Klaas de Vries

Klaas de Vries

Senior klantbeheerder

Als klantbeheer MKB vind ik het prettig om mee te denken en te sparren met ondernemers. Op deze manier kunnen we samen het beste inspelen op de ontwikkelingen binnen de onderneming. Nauw en persoonlijk contact met de klant heb ik hoog in het vaandel staan.

Lees hier het verhaal van Klaas.


Recente artikelen van Klaas

Fietsparkeren, een nicheproduct met internationale ambitie

Fietsparkeren, een nicheproduct met internationale ambitie

25 januari 2021

Klaver Fietsparkeren is gespecialiseerd in het ontwerpen, installeren en onderhouden van veilige en gebruiksvriendelijke fietsenstallingen.

‘Binnen een paar maanden stonden er allemaal goede doelen op de stoep’

‘Binnen een paar maanden stonden er allemaal goede doelen op de stoep’

20 oktober 2020

Als één van de eersten in Nederland heeft Mobile Interaction Company de betaalapp Tikkie in goede doelen acties geïntegreerd om mensen te laten doneren.

Scoren met voetbalplaatjes én vooral historische plaatjes

Scoren met voetbalplaatjes én vooral historische plaatjes

12 mei 2020

Het zijn vooral die lokale plaatjes die Alfred Schoenmaker uit Diever van de straat houden.

“Door dicht bij de boer te staan zijn wij groter geworden”

“Door dicht bij de boer te staan zijn wij groter geworden”

3 december 2019

Hij was vijftien jaar boer. Stopte omdat hij graag wat meer mensen om zich heen had. Dat is aardig uitgekomen.

Ondernemer in Beeld: Lock&Lock

Ondernemer in Beeld: Lock&Lock

27 september 2018

“Je kunt nooit genoeg vershoudbakjes hebben.” Wij Nederlanders sparen maar wát graag. Zegeltjes, punten, Airmiles: noem maar op. Loyaliteitsprogramma’s heten die spaaracties met een duur woord. Bij SALO – The Loyalty Company weten ze er alles van. Daar worden acties bedacht en uitgevoerd, die klanten naar supermarkten en benzinestations trekken. Yvonne Antvelink: Hét succesproduct zijn de vershoudbakjes van LOCK&LOCK, waarvan SALO zelfs distributeur in de Benelux is.