Monique Sneep

Monique Sneep

Marketing en Communicatie

Ik werk op de afdeling Marketing & Communicatie en houd me bezig met afwisselende werkzaamheden.

Ik beheer de Alfa huisstijl van de fotobeeldbank tot advertenties en adviseer collega’s op de vestigingen hierin. Alle contacten met leveranciers van Alfa sportkleding tot videotrainers verzorg ik. De maandelijkse nieuwsbrief die digitaal naar alle Alfa-klanten verstuurd wordt, maak ik iedere maand met veel plezier. Ook evenementen zoals Alfa-familiedag organiseer ik.

Het fijne aan mijn werkzaamheden vind ik de afwisseling, maar ook het vele persoonlijke contact.
Ik werk parttime. De dagen dat ik vrij ben spendeer ik met liefde thuis bij mijn partner en kinderen. Maar ik spreek ook graag af met mijn zussen en vriendinnen.


Recente artikelen van Monique

Tevreden klanten belonen Alfa met rapportcijfer 7,6 over 2023

Tevreden klanten belonen Alfa met rapportcijfer 7,6 over 2023

4 maart 2024

Het is onderhand een goede traditie bij Alfa om elk jaar de klanttevredenheid te peilen. Al een paar jaar schommelt jullie tevredenheid over ons werk tussen ‘ruim voldoende’ en ‘goed’.

Klanten geven ‘stropdasloos’ Alfa net geen 8 op halfjaarrapport

Klanten geven ‘stropdasloos’ Alfa net geen 8 op halfjaarrapport

1 november 2023

Hoog scoren de kwaliteit van de adviezen, het nakomen van afspraken en de oprechte interesse van Alfa voor het bedrijf en de persoon erachter.

Hoe beoordeel jij onze dienstverlening?

Hoe beoordeel jij onze dienstverlening?

5 april 2022

Ben je klant van Alfa? Dan ontvang je dit jaar van onderzoeksbureau Statisfact een uitnodiging om deel te nemen aan ons klanttevredenheidsonderzoek.

Alfa gaat dit jaar de klanttevredenheid meten

Alfa gaat dit jaar de klanttevredenheid meten

3 januari 2022

Wij willen weten hoe tevreden je bent, waar je behoefte aan hebt en hoe we de relatie kunnen verbeteren. Daarom ontvang je via de mail een uitnodiging voor ons onderzoek.

Alfa scoort fraaie acht-min als rapportcijfer in kwalitatief klantonderzoek

Alfa scoort fraaie acht-min als rapportcijfer in kwalitatief klantonderzoek

15 juli 2021

‘Persoonlijk’, ‘korte lijnen’, ‘sectorkennis’ en ‘betrokken’ worden het meest genoemd als onderscheidende kenmerken van onze dienstverlening.