Online Jaarverslag 2018

Graag presenteren wij het online jaarverslag van Alfa. In deze beknopte digitale editie worden de belangrijkste financiële, sociale en duurzame kengetallen gepresenteerd. De focus ligt hierbij op onze (duurzame) ambities waarbij klanten, medewerkers en samenleving samenkomen.

2018 is in financieel opzicht een mooi jaar geworden. De omzet is gestegen tot 81,3 miljoen euro. Dat is een plus van vier procent ten opzichte van 2017. Alfa laat hiermee een stabiele groei zien. Deels is die toename toe te schrijven aan de overname van een lokaal kantoor en deels is er sprake van autonome groei. Ons doel is om duurzaam waarde te blijven creëren.

Krappe arbeidsmarkt

Voor 2019 verwachten we ook een omzetgroei en een stabiel rendement. De arbeidsmarkt kan een knellende factor worden. Goed personeel vinden blijft een uitdaging. Dus mocht je bij het lezen van dit bericht interesse hebben in Werken bij Alfa, neem dan gerust contact met ons op.

We wensen je veel lees- en kijkplezier!

Bekijk het jaarverslag