Banner

Houd grip op je facturen door digitale factuurverwerking via Mijn Alfa

5 mei 2023 | Door:  Sandra de Melker

Steeds meer klanten van Alfa zijn al overgestapt op Mijn Alfa. Het idee erachter: geen gedoe meer met facturen en bonnetjes die blijven slingeren en moeten worden opgespaard, maar ze direct na ontvangst digitaal aanleveren. Die staan vervolgens overzichtelijk bijeen in Mijn Alfa, veilig in de cloud. Je ziet welke facturen al zijn betaald en welke nog niet. Mijn Alfa zorgt voor meer grip op je administratie.

Deze map kwamen we onlangs tegen tijdens een verhuizing. Een boekhouding uit 1938. Hoe uitzonderlijk, dat deze bewaard is gebleven. 
En wat een verschil ten opzichte van de wijze waarop we nu je boekhouding verzorgen. 
Geen papieren documenten meer, maar je kunt bij Alfa digitaal aanleveren, doorzenden, zodat dit bijna volledig automatisch verwerkt wordt, middels een online platform voor digitale factuurverwerking “Mijn Alfa”. 
Je hebt geen map meer nodig om alles netjes in te bewaren, maar Alfa sorteert en archiveert voor je zodanig, dat je ook gemakkelijk een betaalbestand kunt aanmaken en bijhouden. 

Dit betekent digitale facturen direct doorzenden, niet meer printen, snellere verwerking en  hierdoor een tijdig inzicht, zodat je meer tijd over hebt voor je passie ondernemen gebaseerd op realtime cijfers. 

Wilt je weten hoe dit werkt?  bel dan met Geart Landman: 088-2532342.