Banner

Bijeenkomst ‘digitaal boekhouden met scan en herken'

11 december 2019 | Door:  Eric van den Beld

Alfa Accountants en Adviseurs organiseert een tweetal bijeenkomsten over scan en herken, een veelgebruikte oplossing als onderdeel van de digitale administratie. Denk hierbij aan bijvoorbeeld eVerbinding (voor administraties die door Alfa verwerkt worden) en oplossingen behorende bij iMUIS, Exact Online, etc. (voor klanten die zelf hun administratie coderen).

Al deze scan en herkenoplossingen hebben als doel om de uitwisseling van facturen te digitaliseren en te vereenvoudigen. Niet alleen voor jou als klant, maar ook voor Alfa. Daarbij zijn tegelijkertijd al je facturen gearchiveerd en deze kun je 24/7 raadplegen, waar je ook bent.

Scan en herken?

Je facturen ontvang je per post, per e-mail of misschien via een portaal. Om het overzicht te behouden moet je de digitale facturen printen en vervolgens in een map bewaren bij je papieren facturen. Kan het niet efficiënter? Ja, met een scan en herkenoplossing. Facturen kan je digitaal archiveren en uitwisselen. Je krijgt als het ware een online facturenmap.

Geïnteresseerd in het bovenstaande? Meld je aan voor de bijeenkomst en kom meer te weten over het boekhouden met een scan en herkenoplossing.

Data en locatie

De bijeenkomsten vinden plaats op het kantoor van Alfa Zwolle, Zeven Alleetjes 3, 8011 CV, Zwolle. Inloop is vanaf 19.00 uur, de bijeenkomst start om 19.30 uur en zal duren tot ca 21.00 uur.

Aanmelden?

Klik op de aanmeldbutton hieronder en meld je aan voor een van de bijeenkomsten. Je ontvangt van ons een bevestiging van je aanmelding. Geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact met ons op via e-mail zwolle@alfa.nl of telefoonnummer 088-2533150 om je aanmelding door te geven.

Er zijn aan deze bijeenkomsten geen kosten verbonden.

Aanmelden

Eric van den Beld

Eric van den Beld

Senior klantbeheerder

088 2533063 | evdbeld@alfa.nl


Meer over Eric