Banner

Een geslaagde reeks AgriNota bijeenkomsten!

21 november 2019 | Door:  Geert Hoeke

Maandagavond 18 november 2019 vond de laatste van vier AgriNota bijeenkomsten plaats voor dit jaar. In totaal hebben circa 65 belangstellenden deze bijeenkomsten bezocht en daarmee was het een hele goede opkomst. De aanwezigen realiseerde zich dat het digitaal archiveren, verwerken en uitwisselen van facturen de toekomst is. Dit voorkomt extra printen, in een map opslaan en reistijd naar ons kantoor. Door facturen direct vanuit de mail te uploaden staan alle facturen bij elkaar. Ze zijn direct digitaal, snel en 24/7 terug te vinden. Ook voor de betaalmodule in AgriNota was belangstelling. Vele stappen dan ook over naar AgriNota en sluiten daarmee aan bij de huidige ontwikkelingen van digitalisering.

Voor de huidige gebruikers van AgriNota hebben wij op 19 november een lunchbijeenkomst georganiseerd. Om de nieuwste ontwikkelingen binnen AgriNota te delen en tips en kennis onderling uit te wisselen. Door de vele vragen en onderlinge uitwisseling van tips en ervaring van de 20 belangstellenden was het een levendige bijeenkomst. Het heeft zowel ons als de aanwezigen informatie opgeleverd om daarmee de verwerking via AgriNota verder te optimaliseren.

In beide sessies hebben we de mogelijkheden van het Alfa Management Paneel (AMP) laten zien. Een onlinedienst waarmee je als klant per kwartaal actueel inzicht hebt in de financiële cijfers van je bedrijf. Bij gebruik van AgriNota kun je via AMP de onderliggende facturen inzien.

Wil je meer weten over onze onlinediensten? Klik hier.

Meer informatie over onze Agro Workshops deze winter vind je hier.
Natuurlijk kan je ook contact op nemen met je klantbeheerder. 
 

Geert Hoeke

Geert Hoeke

Manager agrarisch team

0882532957 | ghoeke@alfa.nl


Meer over Geert