Weg met papieren facturen, kies voor eVerbinding!
30 maart 2017 | Door: André van der Kamp
Veel bedrijven sturen facturen tegenwoordig digitaal. Maar 'voor de zekerheid' maakt de ontvanger vaak nog een uitdraai op papier. Handig voor de boekhouder, niet waar? Ja, maar onderhand neemt de papierberg in het magazijn steeds verder toe. Met ordners die u bewaart voor de fiscus. Kan het anders? Ja, met eVerbinding!
eVerbinding is een online platform voor e-facturatie en digitalisering. Via eVerbinding ontvangt en verwerkt u automatisch digitale facturen in uw financiële software. Het resultaat: een up-to-date boekhouding. Want ook alle pdf-facturen, kassabonnetjes en facturen uit portalen komen via dezelfde factuurstroom in uw administratie terecht.
Wat zijn de voordelen van eVerbinding?
- Uw accountant ontvangt automatisch kopieën van de pdf-facturen of e-facturen in zijn eigen boekhoudpakket.
- U voldoet aan de bewaarplicht van de Belastingdienst.
- Papieren facturen hoeft u niet meer achter het bankafschrift in de ordner te stoppen.
- eVerbinding kunt u eenvoudig koppelen aan veel boekhoudpakketten. Dat maakt het tot een ideaal concept voor zelfboekers.
- Met eVerbinding bent u voorbereid op toekomstige (en misschien wel verplichte) e-facturatie.
- eVerbinding is nu nog makkelijker met de Alfa-eScanner App.
Met de Alfa-eScanner-app kun je snel en handig facturen insturen naar eVerbinding door ze te scannen met je mobiele telefoon of tablet. De app kun je heel gemakkelijk downloaden via de App Store (Apple) en de Playstore (Google). Je vindt de app door te zoeken op ‘Alfa eScanner’.
Meer weten?
Neem voor meer informatie contact op met uw klantbeheerder bij Alfa. Met 33 vestigingen is Alfa overal dichtbij.